DANKJEWEL

DANKJEWEL!
Iedereen die heeft bijgedragen aan het geweldige feestelijke afscheid van de parochie St-Jan Evangelist bij het ingaan van mijn emeritaat, willen Cecile en ikzelf meer dan hartelijk bedanken. Heel bijzonder dank ik pastoor William van Dijck, het kerkbestuur en uiteraard de zeer vele parochianen en onze familie en vrienden, die op wat voor manier dan ook hebben bijgedragen aan het feestelijk gevoel dat wij er aan overgehouden hebben.
Ook heel veel dank voor het geweldige cadeau (welk een diepe betekenis voor mij persoonlijk heeft) dat we aangeboden hebben gekregen. Op de bijgevoegde foto is te zien dat dit cadeau (een kopie van Rembrandts schilderij van de thuiskomst van de verloren zoon) inmiddels een ereplaats heeft gekregen in onze woonkamer.
Nogmaals, allemaal heel veel dank!

Diaken Ton Batens en Cecile Batens