Mooie vormselviering met Bisschop
Op Tweede Pinksterdag is traditiegetrouw de vormselviering in Hoensbroek. Ditmaal kwam de Bisschop zelf om het H. Vormsel toe te dienen aan een achttal meisjes. Bijzonder was het feit dat Zjenique Mongen Paulina opgenomen werd in de Kerk. Ze werd in deze heilige Mis gedoopt, gevormd en ontving de Eerste heilige Communie. Het was een indrukwekkende viering en we bidden dat de vormelingen Jezus zichtbaar mogen maken in hun leven. U vindt de foto’s in het fotoalbum en online nog een video.