• 196594Totaal aantal bezoekers:

Mevr. Lenie Hünen ontving erespeld parochie

Mevr. Lenie Hünen heeft op zondag 21 april de erespeld van de parochie ontvangen. Achter de schermen heeft ze jarenlang de kerkenwas verzorgd. Vaak onzichtbaar voor de buitenwereld zorgde zij er voor dat iedere week alles keurig gewassen en gestreken werd. Zeker rond de feestdagen hielp zij nog extra mee. Waarschijnlijk zijn er wasmachines versleten door alles wat zij voor de parochie heeft gedaan. Gezien haar leeftijd heeft ze aangegeven om er mee te stoppen, maar gelukkig is er al een opvolgster gevonden. Voor al die jaren inzet voor de kerk, zonder vergoeding er voor te vragen, heeft zij dan ook de erespeld van de  parochie meer dan verdiend. Naast de erespeld kreeg ze de bijbehorende oorkonde en nog een Mariabeeldje als cadeau.